Du är en pärla..

Jag känner mig för tillfället väldigt duktig, sen får vi väl se på måndag hur många fel jag gjort och vad jag gjort rätt.
Just nu är det rätt lugnt och inte så mycket att göra, haft en medarbetare här ett tag under dagen, så jag har fått hjälp med diverse saker, varit ovanligt mycket att göra idag faktiskt. Men, men, gått bättre än väntat om man säger så.

Sen så måste jag ju säga att jag har bland dom finaste cheferna! Fick ett meddelande idag där det stog: Du är en pärla!
Det måste väl betyda att jag gjort något bra i alla fall, eller vad tror ni?

Nu ska jag gå och fixa en gröt och se om det finns någe roligt att göra.

Imorgon blir det äntligen sovmorgon! Som jag väntat..haha.

Kommentarer
Postat av: fröken elin

ja fast idag var det varmt:D eller det kanske det inte var hos dig. men här var det och det ska hålla i sig!:)



ja, det blir så mycket bättre då. mer känsligt!



2008-07-03 @ 00:33:53
URL: http://frokenelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0