Intensivt



Känns just nu som att alla vill se vad jag går för, i alla fall på jobbet. Hon som är fastanställd är sjuk, så vi är i princip 3 vikarier som inte vet rutinerna fullt ut. Vi vet vad man ska göra när det gäller mat och efterrätter, men beställningar ect. har man ju noll koll på. Aja, lär väl märka hur det går för mig. Det ska väl förhoppningsvis gå bra allt imorgon.

Ikväll blir det nog bara att se en film och sova, höll inte på att vakna imorse trots att jag sov rätt mycket igår. Tror att kroppen börjar känna av allt jobb och lite sömn efter helgens bravader. Är imorgon jag måste stiga upp tidigt, sen på torsdag jobbar jag eftermiddag, så då behöver jag inte stiga upp så tidigt om man säger så. Känns underbart. Får bara hålla tummarna på att dom inte ringer och frågar om jag vill jobba heldag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0