Ljuvlig doft..

Det doftar i hela huset av lukten av nybakta bullar, och musik av Peter LeMarc kommer från högtalarna, kan inte bli mycket bättre just nu känner jag. Det är verkligen inte ofta det blir att baka bullar, men idag har mamma varit så duktig att göra det, och det får en att bara vilja sätta sig ute i solen, värmen, ta ett glas saft med sockerdricka i, äta bullar och jordgubbar, men är det sådant väder ute? finns jordgubbar att bara plocka från landet och äta? Nä, tyvärr inte! Jag får nog vänta några veckor till om jag vill ha det så, om vi ens kommer oss till att få bra väder här i Sverige i sommar. Men jag ska inte klaga, just nu njuter jag bara av lukten och musiken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0