Underbara dag.



Ikväll har jag umgåts med Sarah, och det var riktigt trevligt må jag säga. Så få gånger som man träffar henne, det är ju hemskt. Men bor man långt ifrån varandra så göra man. Imorgon åker hon hem, och jag ska upp och träffa henne innan hon åker. Blir med andra ord en kort natt, men det kan man leva med. Kan ju om inte annat gå hem och sova efteråt.

Jag mötte i alla fall upp henne kring åtta, sedan gick vi hem till mig och pratade och hade trevligt, sen kom Jonas kring halv tolv, och vi gick ner till ån och grillade lite korv, pinnbröd, åt bullar, kaka a la Gulli, melon och drack icas pärondryck. Riktigt trevligt måste jag säga. Kan inget annat än säga att jag älskar sommar och lediga dagar. Man kan verkligen göra vad som hellst, vilken tid på dyget det än är. Blir ju som aldrig mörkt ute heller. Kanske ser lite mörkt ut på bilderna, men blixten på kameran gör mycket att det ser mörkt ut kring motiven när det inte är dagsljus.

Tack för en underbar kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0