beslutsångest



Jag måste säga att jag verkligen inte är lyckad, kollade mig nyss i spegeln och insåg att jag typ bara solat ena sidan av ansiktet, så imorgon måste jag sola den andra så det inte ser helt galet ut. Man kan inte alltid vara den mest intelligenta. Men, men, har i alla fall en hel sommar att fixa till allt.

Har fortfarande inte bestämt om jag ska stanna hemma imorgon och umgås med folk eller åka till Luleå på studentmiddag för att sedan åka hem igen på kvällen och typ inte ha något att göra och eventuellt hitta någon att träffa ute. Någon som kan hjälpa mig med detta extremt svåra beslut?

Kommentarer
Postat av: fröken elin

ja, jag får väl det:P



okej men roligt i alla fall.hur gick det med fotograferingen?



2008-06-04 @ 23:52:20
URL: http://frokenelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0