Flyg med dina vingar, högt över taken!



Livet är inte alltid en dans på rosor. Kom till jobbet och blev skrämd av Zorka, och jag tror hon blev lika rädd för mig som jag blev för henne. Skulle nämligen gå och hälsa på dom i matrummet så att dom skulle se att jag kommit, men då när jag skulle öppna en dörr så öppnar hon den samtidigt, och ingen av oss var beredd på att en människa skulle stå på andra sidan dörren. Hehe, blev lite smått komiskt, men sen hände det väl inte den roligaste saken heller idag. Ska nog inte gå in på sak, men absolut inget man vill ska hända, hände.

Funderar nu på att sätta mig och fika och sedan kontakta Tina och se hur det blir ikväll. Jag undrar hur jag kommer mig hem ect. men det löser sig nog på ett eller annat sätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0