Jobba, jobba, fast inget jobb finns.


Jag fattar inte hur jag kan vara så extremt trött. Steg upp kring 12.00 och började jobba kring 13.00.
Måste vara vädret som drar ner orken, kanske ska man ta på sig lite regnkläder och ta en promenad i regnet och den friska luften, men tror inte jag orkar det. Får se vad som blir.

Vad jag inte visste när jag kom till jobbet idag var att jag skulle visst skola in en tjej som ska jobba där i sommar, plus att det var en diskhjälp där. Jag skulle med andra ord förse 3 människor med jobb, mig själv och dessa två. Inte lätt vill jag lova. Man har nog lite att göra när man är två, hur ska jag då lyckas hitta saker att göra för tre? Aja, det gick fastän vi inte fick mycket jobb att göra. Var väl mest i slutet man fick saker att göra då man skulle plocka undan, städa och stänga ner. Känns ju lite skoj att inte vara den mest okunniga för en gångs skull, utan vara den som kan det mesta och vara "chefen" på stället och säga vad andra ska göra. Inte varje dag man får göra det inte.

Kommentarer
Postat av: fröken elin

ja, den var go:)



jo precis, pengar är ju trevligt att ha lite i fickan:P dessutom är jag trött på att sitta sysslolös hemma:) plus så uppskattar man ju ledigheten mycket mer:D



ajaj=/ sitta och mysa lät ju bättre:P själv har jag jobbat alla dagar från lördag och imorgon också, sen ska jag ha ledighet så gött:D

2008-06-11 @ 10:08:17
URL: http://frokenelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0