Sådan helg!

Sitter just nu på jobbet och har lunch, och kan säga att jag känner mig lite smått less och uttråkad.

Sömn har jag inte fått mycket av i helgen, kring 3 timmar per natt, men oj så skoj jag haft det  på festivalen. Alltid skoj att träffa en mängd människor som man inte träffat på länge. Är det någonstans man träffar folk så är det på festivaler! Tror jag hälsade på dubbelt så många människor som man kände än vad Tina, Oliver och John gjorde tillsammans :P Stog ju någon i nästan varenda lilla hörn.

Imorgon blir det att bara ta det lugnt och ladda upp inför fler arbetsdagar. Kanske man kommer sig iväg till stugan där man riktigt kan koppla av och känna att livet är här och nu. 

Har nu två veckor till av arbetet och sen så bär det av till värme och bad. Kanske jag tar ledig till helgen och åker en sväng till Umeå?! Då får man komma undan lite från jobbet  då med. Hinner ju annars inte mycket mer än att sova och jobba om vartannat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0