Sång, regn och brand


På något sätt måste jag säga att jag gillar denna bild.
Micken må vara lite ivägen, men det har sin charm, i alla fall i mina ögon.
Bilden är tagen 1 juni då John och andra sjöng i logen.

Vädret idag har verkligen varit konstigt idag, var först molning, sen blev det regn, åska och ca. 5 min senare fanns inte ett moln på himmelen och värmen var här. Mystigt men trevligt att den kom till slut,

Steg upp kring halv elva då jag hjälpte Emelie att föra över lite bilder och sedan gjorde jag mig klar för att fara till stan och äta med Tina. Var egentligen menat att vi skulle fota, men vädret gav inte riktigt med sig så vi gick hem till mig istället och hade trevligt. Fick några bilder tagna då solen kom fram tills dess att hon skulle röra sig hemåt. Imorgon däremot så blir det att åka till Ursviken och fota. Får hoppas att vädret är med oss då.

Sen så brann ju Ursvikenskolan igår, så får väl se hur mycket som är kvar av den, vilket är ingenting av en del av skolan.
Tragiskt, men sant.

Kommentarer
Postat av: karroo

Lät ändå lite halvintressant, men om du är påväg att sälja den till Mattias så skulle ju jag isf kunna kolla på den genom honom. Är den mycket spelad på? Och vad är det för slags fiol?

Hade egentligen tänkt mig lite uppåt i prisklassen, men din fiol kan ju vara en pärla, man vet ju aldrig:)

2008-06-16 @ 20:54:54
URL: http://kaarooliinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0