Sov till ljudet av brevlådans magi.



Jag borde egentligen sova nu, men det är så mysigt att vara uppe på natten då det är alldeles tyst och stilla. Jag får alltid sådan lust att fara ut och springa eller ta en promenad denna tid då det är ljust även på natten.

Kom nyss att börja tänka på en sommar (tror det var 2 år sedan) som jag alltid var uppe till 3 på natten p.g.a. att jag inte kunde sova först jag hört brevbäraren lägga tidningen i brevlådan, helt sjukt, men sant. En dag ville jag dock lägga mig tidigare och blev galen på att jag inte kunde somna, så jag gick ut smällde i brevlådan och vips så var det jättelätt att sova. Jag undrar verkligen hur det kom sig att jag inte kunde sova utan att höra ljudet från brevlådan. Aja, det lär väl bli ett evigt mysterium.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0