Två lyckliga dårar



Snart är jag en kamera rikare och lite pengar fattigare.
Tur att man jobbar i alla fall så att man inte blir helt pank.
Sen har jag skickat mail till Din fiol och meddelat att jag vill sälja min fiol, så snart är jag väl en fiol fattigare och lite pengar rikare. Då får jag se hur min ekonomi ser ut mot hösten, och kanske jag får mig nå nya objektiv. Det väntas att se. Annars kan jag behöva pengar till diverse resor som är framöver. Måste ju snart börja spara ihop till Afrikaresan.

Kommentarer
Postat av: karroo

det råkar inte vara så att det är en BRA fiol du ska sälja? (A) håller på just nu med Din Fiol för fullt för att kunna köpa mig en ny!

2008-06-16 @ 12:11:42
URL: http://kaarooliinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0