Många dagar innan den perfekta dagen



Nu är denna arbetshelg klar och imorgon ska jag och Tina ut och fotografera. Vi får se vad det blir för trevligt tema vi ska hålla oss till, sen får vi ju hoppas att vädret är med oss. Men jag har inte träffat henne sen vi fick sommarlov tror jag, värst vad tiden går fort alltså!

Nästa vecka börjar jag jobba på dammen och blir där tre veckor och efter det bär det av mot Turkiet! Ska bli så otroligt skönt att komma bort en stund. Sen får vi se om det blir Stockholm med Tina efter det, måste bara se mellan vilka datum vi kan och med kusinen om vi kan bo i hans lägenhet.

Ikväll blir det ev. att beställa en kamera och dessutom höra av mig till Din fiol och höra om jag kan sälja mig fiol därigenom. Den har nu nämligen bara stått i mitt rum i ca. ett år utan att jag använt den. Det enda jag använt den till nu på sistone är en fotografering, och känner väl inte att det är värt att ha den för att ev. kunna fota den. Har ju kompisars fioler jag kan fota i sådana fall. Så nu är det dags att den ryker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0