Världen som är full av ljus och glädje under sommarens dygn!


Jag tänkte idag vara duktig och stiga upp lite tidigt och fara ut och springa i morgonluften, men inte blev det så inte, nä, jag var så trött att jag vaknade tio i ett vilket inte var så tidigt. Får ta det någon annan dag istället tror jag. Imorgon och söndag måste jag stiga upp tidigt i alla fall p.g.a. att jag ska jobba. Men det är kortdagar, så det är som lugnt.

Gårdagen var riktigt trevlig, började ju med bakning och städning och senare på kvällen ringde Maja och frågade om vi kunde hitta på något. Det slutade med att vi satt i 4,5h och såg Tillbaka till Eden. Nästa gång ska vi se en film på sådär 6h. Låter det inte trevligt?

Sen måste jag ju säga att jag älskar nätter! Följde med Maja en bit på vägen när hon skulle gå hem, och jag blev helt förälskad. Jag ville bara ta en kamera, gå runt och fota, njuta av luften och att det är ljust hela tiden. Har bestämt att jag ska dra ut Tina någon natt och fota hela natten!

Kommentarer
Postat av: fröken elin

oj värst va du ska resa:) va roligt!

jo..det är ju skönt att vara hemma. men jag åker gärna någonstans under ett år:P gillar att packa också haha. mmm, hoper verkligen vädret håller sig soligt och skönt!

2008-06-13 @ 18:33:48
URL: http://frokenelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0