Dagens lektion

Dagens teorilektion gick mycket bättre än förra. Förstod i alla fall mycket mer av det vi snackade om.
Sen så har vi ju en bra lärare som jag nämnt i tidigare inlägg. Mickis kanske till och med får sig ett jobb på firman han jobbar, och det är ju inte dåligt att kanske få ett jobb på köpet när man tar en skoterkörkortskurs.


Nu ska jag däremot sätta mig och läsa lite spanska vilket känns väldigt opeppande. Är det något som kan förstöra ens dag så är det spanska. Har glosor, text ect i läxa till imorgon, plus att jag, Maja, Linn och Agnes ska ha redovisning.
Ska bli så skönt när detta året är slut. Slipper både matte och spanska nästa år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0