Dream a little dream of me

Eengberg +Hoppet dör sist säger:
jobbigt :(
FÖR ÖVRIGT SÅ DRÖMDE JAG ATT DU VAR TILLSAMMANS MED MARTINEZ  :O

Sara | säger:
Så kan det gå ibland.

haha. jasså?

Sara | säger:
Blev du ledsen då eller?

Eengberg +Hoppet dör sist säger:
haha jag blev chockad i sinne

Sara | säger:
Haha, vad då då?

Eengberg +Hoppet dör sist säger:
haha, jag hade INTE väntat mig det

Sara | säger:
Haha, vi kanske är tillsammans. vem vet

Eengberg +Hoppet dör sist säger:
haha, omg

Sara | säger:
haha, nädå, du kan vara lugn. var bara en dröm

Eengberg +Hoppet dör sist säger:
haha, man vet ju aldrig

Sara | säger:
haha, nog vet du att vi inte är tillsammans. Om jag skulle ha en kille så skulle du nog veta det

Eengberg +Hoppet dör sist säger:
haha, okejdå

Sara | säger:
haha, var det som en mardröm för dig eller saknade du mig bara förmycket?

Sara | säger:
hahah

Eengberg +Hoppet dör sist säger:
haha, jag vet inte, jag blev mest bara chockad


Sicken chock det måste ha varit för honom. hehe. Men kul i alla fall att man finns med i någons dröm i alla fall.
Är väl inte så troligt att jag och Martinez skulle vara tillsammans, men en sådan stor chock vet jag väl inte om det skulle vara. Jag menar, vi är ju endå bra vänner och inte fiender.
Sen så tror jag nog allt att han saknar mig förmycket, eller vad tror ni? ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0