Have you ever heard two turtle doves

image194
Foto: Tina Hedström

Dagen har jag spenderat med Tina på stan. Vi började vid älven där vi fotade och pratade litegrann, sen så blev det lite väl kyligt som ledde till att vi vandrade in till stan och värmde oss inne på olika affärer. Blev inget köp, men vi träffade Olov och Jenny på en skoaffär och följde dem till Stadium. Jag hittade dessutom de perfekta kläderna som jag tyckte att Olov skulle köpa; Blå glansiga tights, neongul tröja och ett par rosa skor. Låter det inte underbart snyggt?
Själv tycker jag att det lät otroligt snyggt?! Haha.

I alla fall så gick jag och Tina vidare och det slutade med att vi satt på Frasses och åt en hamburgare som middag (man måste få unna sig en hamburgare någon gång). Sedan blev det att skiljas åt, hon hem till sig och jag hem till mig.

Kvällen har jag spenderat genom att sitta lite på msn och sedan sett film med min moder. Filmen som spelades upp på tv-rutan var The Notebook. Har sett den förr, men den är så bra att man kan se den fler gånger. Känner att jag ska satsa på att köpa den så att jag har den hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0