One more to go.

Kvällen har varit rätt lugn. När jag kom hem från provet, så cyklade jag och Emelie till St.Olovs och lyssnade på när Anna sjöng där. Hon var riktigt bra, och rysningarna i kroppen och gåshuden kom fram.

Nu är det i alla fall strax dags att sova, ska bara låta en film som jag ändrar format på bli klar, sen är det bara två lektioner imorgon, lite packning och sedan på kvällen beger vi oss mot stugan där vi ska vara fram till måndag eller tisdag. Med det så blir det tyvärr ingen uppdatering de dagarna p.g.a. att vi inte har internet i stugan. Ni kan dock nå mig via mobil (om ni har mitt nummer det vill säga)

Lev och må, livet är för kort för att bara sitta och uggla.

Kommentarer
Postat av: Amdy

hihi, frågan är om mobil skulle orka skicka sms ända bort till vormsele :'O

2008-03-20 @ 00:06:38
URL: http://amdy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0