They say I´m a workaholic.

image200

Blev först väkt kring 06.20 av att Miik skickar ett sms om att han är sjuk och inte ska jobba, därmed skulle jag inte behöva fara förbi när jag själv slutat jobba. Sedan somnar jag om ett tag och blir väkt klockan 07.45 av chefen som fått rycka in och jobba istället för Miik, och hon undrar då om jag jobbat på Dammen någon gång och skulle kunna tänka mig rycka in. Visst ryckte jag in också, men jag har aldrig jobbat där mer än att jag har hjälpt till att diska i 3 timmar, så jag var väldigt förvirrad, och hade mycket att göra. Mina ben värker och jag är trött, så det blir nog att ta det lugnt ikväll. Imorgon så ska jag som tur är slippa dammen och jobba där jag egentligen ska jobba. Klockar fick klara sig utan diskhjälp idag, men imorgon är jag tillbaka ;)

Nu efter nästan 8h 30min arbete med endast 15min lunch, så är det dags för mig att vila och äta middag. Någon som vill laga maten åt mig så att jag slipper det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0