När livet bara ser på


Jag och Amanda i Munkviken för kanske ett år sedan? Eller är det till och med två år sedan?
Bra minne jag verkar ha.

Nationella idag kändes i alla fall bättre än jag trodde att det skulle. Det enda som jag var riktigt ute och cyklade på var sista uppgiften på hörförståelsen. Men, men, nu är det borta ur min lista på allt som ska göras innan skolan slutar.

Hade körövning idag på skolan och jag funderar seriöst på att hoppa över dom två låtarna vi kör med kören och bara satsa på låten som jag, Erik och Erik ska köra, och även en låt som ska sjungas i en mindre grupp.
Känner att jag för en gångs skull vill höra någon sjunga och inte stå där själv. Bara att njuta av sång och känna sommaren komma.

Ikväll blir det att packa det lilla jag ska ha med mig och sedan försöka få tag på Mohammed och se om vi hinner träffas något i helgen. Åker ju 06.45 imorgon och är då framme i Stockholm rätt tidigt. Längtar vill jag lova.

Kommentarer
Postat av: Amdy

vi ska lätt dit i sommar har jag bestämt, eftersom det inte blev av förra..

2008-05-15 @ 16:52:16
Postat av: fröken elin

ja precis:D sån blir jag, som en fisk när jag kommer i vatten!



aa jag vet, det går på tv nu på..lördagar eller något sånt. men jag missade det hela tiden så därför lånade jag alla filmerna av en kompis:D

2008-05-15 @ 17:05:36
URL: http://frokenelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0