Trött som en gata mitt i natten

Så var man på skolan igen, huvudet värker, ögonen och kroppen är trötta, hungern skriker och allt har bara börjat fel denna morgon. Var verkligen hur varmt som hellst i mitt rum i morse, så jag fick ta och öppna fönstret sådär halv 6 på morgonen. Måttligt skoj att stiga upp från sängen, man hinner ju på den lilla stunden ställa in sig på att stiga upp för dagen. Men, jag lyckades somna om och sedan vakna 8.00. Sen när man kommer till skolan så är inte ens lärarinnan här, hur skoj är det på en skala? Jag var så nära att bara ligga kvar och sova över denna lektion, men det gjorde jag inte. Jag kunde ju ha fått en sovmorgon med gott samvete ju.

Aja, kanske går hem lite tidigare än vad denna lektion egentligen slutar för att få mig lunch i magen och därefter en liten tupplur. Har ju trots allt hål i lite mer än 1h 30 min, sen efter matten har vi hål i två timmar.

Min äldsta bror fyller i alla fall år om två dagar, så något roligt händer i alla fall.
Min andra bror och hans flickvän åker till Tunisien och far åker till Sundsvall eller vart det nu var han skulle. så vi blir lite färre i huset. Hade väldigt gärna åkt med till Tunisien känner jag, men jag får i alla fall en resa till Stockholm nästa vecka.

Lev och må

Kommentarer
Postat av: Alexandra

godmorgon! :)

2008-05-05 @ 10:56:23
URL: http://norrlandsflickaan.blogg.se
Postat av: fröken elin

ja jag kan bara hålla reda på mitt eget rum. det är fint i alla fall:P sen kan resten se ut som bombnedslag.

aa men det är kul att fota, har du en bra kamera då eller?

2008-05-05 @ 14:10:16
URL: http://frokenelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0